Dealing with Traders in Tarkov is very confusing - Tarkov Trader

866 E megtekintés53

    Urgh. Figure it out. I dunno.
    WATCH MORE SKITS HERE: bit.ly/34oAolt
    SUPPORT ON PATREON - bit.ly/36Hg7ZY
    DISCORD - discord.gg/VLDL
    FACEBOOK: bit.ly/2M0GkuK
    TWITTER: bit.ly/36R84dt
    INSTAGRAM: bit.ly/2EoniKD
    ---------------------------------- TWITCH -------------------------------
    ALAN: bit.ly/2XNFb0b
    ROWAN: bit.ly/2VGlLYt
    ADAM: bit.ly/3apeYYs
    BEN: bit.ly/2zggeQZ
    BRITT: bit.ly/2KjFubg
    ----------------------------------- MERCH--------------------------------
    Merchandise: teespring.com/stores/vivaladirtleague
    Songs: vivaladirtleague.bandcamp.com/
    ------------------- SERIES PLAYLISTS ------------------
    Epic NPC Man: bit.ly/2xRZcCt
    Bored: bit.ly/2xpj6b5
    PUBG Logic: bit.ly/2ingm8U
    Hearthstone: bit.ly/2xRZjxy
    Music Videos: bit.ly/29pVlUF
    Wildcards bit.ly/2yB7LVP
    BUSINESS ENQUIRIES - vivaladirtleague@gmail.com
    Postal Address:
    Viva La Dirt League
    PO Box 41378
    Mt Roskill
    Auckland 1440
    NEW ZEALAND

    Közzététel: 6 hónapja

    Megjegyzés

    1. __LEXik __

      Hahahaha

    2. Cona 6789

      10k roubles for an automatic weapon? cheap asf gimme gimme

    3. Александр Чуев

      Тупая игра

    4. モールダース

      MAC10に高額を払ってしまった

    5. GamesFox

      Добрый день . КРУТОЕ ВИДЕО Загляни если не трудно . * hugets.info/like/jUuNff5Wxgt87y8bqLv7_w.html *

    6. 黒髪

      😂😂😂

    7. TS AZ

      フェンス草

    8. Tyler McKinley

      HAHA

    9. Teblenovlife Play

      ))))))))))) GOOD

    10. くまさんちゃんねる

      面白すぎるだろww これだけ字幕もつけてクオリティも高いなら500万回くらいは再生されるべきだと思うのだが…

    11. REAL LIFE HD

      Классно очень точно молодцы

    12. John Doe

      Хахаха))))

    13. Jhonny Lee

      you know it just works

    14. Vekki

      that guy looks exactly like the pmc

    15. Travis Roberts

      Dude, I don't know. I put it there, take it or leave it. I dont know... I dont know... I dont know.. I dont know... Is that a member of my group, or an enemy? .... I dont know... If I take weird healing graphic am I going to just die 10 minutes later out of no where? .... I don't know Yep, it can only be Tarkov

    16. Алексей Горшок

      BSG - produсt ???

    17. Josiah Gorgas

      The banner photo for your channel should include Ben. He is so good!

    18. kyle finck

      lmao aint that the truth i have no idea what to do playing damn game

    19. keagan hainsworth

      should've talked about how most of the stuff is rep locked

    20. Александр Малашенко

      Так в голос орал с твоего видео. Просто потрясающе.

    21. The Spark

      Computer stores, you often run into the same thing. Me: Do you think I should run 32 gigs on quad or dual on this mobo? Guy: ?? Me: My new case is relatively small? Is CPU down throttling a risk with a single fan water cooler? Guy: ?? Me: Does this mobo have a backup bios in case things go wrong? Guy: ?? Me: Was thinking of delidding this CPU, will it break the warranty? Guy: ?? Me: They told me you were an expert. Guy: Frowns, gets angry and fetches someone else equally dumb.

    22. ReNeC 125

      ага а еще самое тупое что он тебе не показывает дорогие вещи! типо я тебя еще не знаю что бы продать тебе АКСУ, чувак я сейчас пойду на завод, умру там и по сути ты меня больше не увидишь! какого хрена тебе просто не показать мне весь свой хлам и не поднять цены в 3 раза? а с уровнем лояльности давать скидку? . and the dumbest thing is that he doesn't show you expensive things! like I don’t know you yet to sell you AKSU, dude, I’m going to the factory now, I’ll die there and in fact you won’t see me again! why the hell don't you just show me all your stuff and raise prices 3 times? and give a discount with the level of loyalty?

    23. katzen kampf

      "and bring your best kit while figuring it out"- veteran tarkov players

    24. Blackfyre

      This trader looks like pestily

    25. Lucas Blanchard

      I didn’t know they made an Onyx the Fortuitous character in the game! I dunno. 🤷🏻‍♂️

    26. Erikas Erikas

      I expected fir roasts

    27. Noki

      На 0.55 я сразу подумал что это коллиматорный прицел. Оказалось нет(

    28. Drake Mallard

      Ma perchè a volte scrivono i titoli in italiano?

    29. JerrytheBaum

      I dunno..

    30. shait

      Guys, if you think that you can buy UZI in Russia for 10000 rubles- you wrong

    31. John Doe

      friggen hilarious....the whole concept of having to identify items seems pointless imo.

    32. Command12000

      What happens if you just shoot the Trader and take his stuff?

    33. MegF

      Horse toys 🐎 make perfect sense.

    34. emmawisdomo

      Lemme know if something takes your fancy

    35. CS:GO Noob

      Actually fucking funny

    36. Hellomynameisnevermind

      Rowan at the end shrugging and looking around is engraved in my mind as one of the funniest god damn things I’ve ever seen

    37. TheAngryAArdvark

      So Rowan from PlayTech is now a Tarkov trader??? Same general knowledge on what he's selling.

    38. Виктор Лебедев

      Guys you are best))

    39. Alex Maiers

      Yo

    40. Rik Holden

      thought i would leave a comment or whatever i dunno

    41. Zytha

      he doesn't know because with those shades on everything is just a silhouette

    42. Lucas Nolasco

      Over here, stranger Got some rare things on sale, stranger Is that all, stranger? Come back any time

    43. Haragoth

      I think the ending of the video was the best part, it played into the joke so well.

    44. Leopoldo3

      game is literally "in real life, everything is shit and sucks so we decided to make our game hyper-realistic every game mechanic will make you want to invert your cranium"

    45. Lucky Seven

      Plot twist : he's blind

    46. LoneWHunt

      Ben actually looks like the Skier Dealer in the game.

    47. timothy twogood

      Shoulda went to buy it, but it was out of stock. That's what really happens after you inspect and item and go to buy from fence.

    48. onemax s

      Русские субтитры топ

    49. Semi Beautifstron

      😂👍

    50. JsixFoR

      I DON'T KNOW!!! FUCK OFF!

    51. New Vegas

      ЖИЗА

    52. ຖίຖزส

      Ахахахаха

    53. -VeLeS -

      Is russia baby , ( только вам американцам нужно все обьяснять , русские уже знаю какие патроны нужны и что в руках , каждый русский узнает сам , а если он не знает то это позор )

    54. Daniil Tersky

      Эта механика реализована для лучшего погружения в тактико технические характеристики оружия. У игроков появляется мотивация изучать оружие досконально. Это gunporn.

    55. Purple fury

      The game sounds amazingly stupid 😂 love it

    56. Noobfest

      I thought shady dealer Rowan was amazing but mixed with Playtech Rowan? Perfection

    57. 5tyxxx

      This is brilliant! So relatable :D

    58. NapFloridian

      Would you recommend ESCAPE FROM TARKOV? I DON'T KNOW

    59. NapFloridian

      LMFAO... that initial bater trade had me cracking up... Yes that is fucking Tarkov... Its pretty much "Yes go fuck you dude"... Until you hit flee market

    60. as5454

      Me: *Wants to reload a shotgun mid-fight* My character: *What is a magazine tube?*

    61. DaftDragonPanda

      These silhouettes making me think they painted everything in black 3.0

    62. Mechamorph TY

      So we'll I don't like the fact that those two end up togethet😧🤢🤮

    63. Jay Tee

      Wait did I subscribe? Yeah I think so hey can you check? Just hit subscribe for me and test the thumb button if ya can.

    64. Jay Tee

      Figure it out mate!😉👍

    65. Scypheroth

      yup...exactly....the attachment and ammo system in this game is FUCKED! i donno....im not a gun nut n all so i dont know what half these things are or do or why they cant go on my gun or they can on that one....i donno....game needs to get there shit together. not everyone lives in U.S or Russia

    66. Asanga Gurung

      How you guys still make these videos in lock downs

    67. David Jeans

      imagine not knowing lots about guns lol thatd be weird

    68. Chris McMillen

      This is fucking perfect

    69. XTZ

      в чем прикол? в фильтре по связи магазины найти за 1 секунду. разве в апреле этого фильтра небыло?

    70. Amir Khan

      😂🤣

    71. magicar pro

      Орууууууу))))))))

    72. SAiNTS

      Whole video: Okay! Ah I don't know! XD

    73. 한사람

      ㄹㅇㅋㅋ

    74. Dartanis Blackthorn

      I know how that trader works, he is just running aroud and take every shit he founds. Then he toss that on table and hope for sell.

    75. xLowlightx Gaming

      Just like shopping in Germany. lol 😂

    76. Shoxx Norris

      Awesome. I'm dying from laughing! 😂😂😂

    77. Dmitry Kalinkin

      The film "Rainman"

    78. harland bogart

      You should unlock the flea market

    79. TrollMonkey

      Kudos to whoever makes the props etc. for these guys.

    80. George Bonta

      Need more!!!!

    81. Darthm

      The worst is u cannot load a shotgun because the magazine hasn't been examined

    82. Gabriele Iuzzolino

      I was expecting for Greg

    83. M Salcea

      Nice day for fishing... Idk figure it out

    84. jemse cruz

      How much for this gun? 10,000 roubles Ok ill take it No its been sold But its right he... Disappears : |

    85. Илья Михалёв

      Я: мне нужен АКМ и я готов.... Прапор: не продаётся. Я: ок... я дам тебе... 3 тушёнки... Прапор: shut up and take my AKM!!!

    86. DragonpLord

      You forgot selling quest items to the trader that wants said item because their not found in raid so the traders wont take them

    87. Agustin Sida

      Teachers during tests

    88. Sega Tie F

      😂😂😂

    89. Augustas Petronis

      So true:D then goig to buy bullets, armor or attachments ita so annoying, have to use youtube guides or tarkov wiki first impression was fun to do this, but then lots of time takes preparing your char for battle its shit, mostyl people working and have some to do in real life, so cant spend lots of time of my 2-3 hours gameplay just for searching correct iteams its just annoying and exchousting.Nice video big minus for tarkov for this

    90. Misha ForFunOff

      Просто превосходно!! Шикарный видос!! Благодарю!!=))

    91. javier sebastian

      They should really fix that. They might think they are being hardcore or deep but no...that is just a crapy system and just a nonsens...

    92. the zimra

      i like it but coulda been better you even forgot about barter trades lul

    93. Em Wee Z

      Me: Nice gun! What do you want for it? Trader: 3 1/2 lugnuts and a spork. Me: Half of a lugnut? Trader: I dunno, figure it out.

    94. Neon Anderson

      The more I learn about Escape from Tarkov the less I understand why people play the game

    95. Жгут Кровоостанавливающий

      What is it ? - I do not know. Figure it out! Bottle of water, ok - Yes, a bottle of water. ( ͡° ͜ʖ ͡°)