Finally standing up to your boss - Coffee Showdown

697 E megtekintés83

    Adam finally takes it upon himself to stand up to Rowan who is the literal worst boss ever.
    Get a 12% discount off all SteelSeries products by using our code VLDL12. Not only do you get a special discount but we make 8% on all sales! So get a great deal and help support us!
    Link: bit.ly/31ltYT2
    Code: VLDL12
    WATCH MORE SKITS HERE: bit.ly/34oAolt
    SUPPORT ON PATREON - bit.ly/36Hg7ZY
    DISCORD - discord.gg/VLDL
    FACEBOOK: bit.ly/2M0GkuK
    TWITTER: bit.ly/36R84dt
    INSTAGRAM: bit.ly/2EoniKD
    ---------------------------------- TWITCH -------------------------------
    www.twitch.tv/team/vldl
    ----------------------------------- MERCH--------------------------------
    Merchandise: bit.ly/2DQm3GX
    Songs: bit.ly/2OBeB4O
    ------------------- SERIES PLAYLISTS ------------------
    Epic NPC Man: bit.ly/2xRZcCt
    Bored: bit.ly/2xpj6b5
    PUBG Logic: bit.ly/2ingm8U
    Hearthstone: bit.ly/2xRZjxy
    Music Videos: bit.ly/29pVlUF
    Wildcards bit.ly/2yB7LVP
    BUSINESS ENQUIRIES - vivaladirtleague@gmail.com
    Postal Address:
    Viva La Dirt League
    PO Box 41378
    Mt Roskill
    Auckland 1440
    NEW ZEALAND

    Közzététel: 4 hónapja

    Megjegyzés

    1. Макворн

      Мы все ждём счастливого конца

    2. Ram Flouk

      Man I saw it coming a mile away

    3. Minimum Cinnamon

      If I did this to my boss : "YOU ARE FUCKING FIRED"

    4. Noah Schoolfield

      Who else loves that he announces he's going to punch Adam before he does

    5. Blueberry Car Wreck

      Start a petition for Rowen to get Adam a latte, anyone?

    6. Jethro james

      😂

    7. Hamataro

      2:30 that punch would have missed anyways it would have gone between his shoulder and head lol

    8. why creepy

      F*** Samsu‌ng‌‌

    9. DarkClosetOfTheMind

      You broke the golden rule, the "it was all a dream rule". Boo

    10. Fuseteam

      i totally read it was a delusion 😂😂😂😂😂

    11. Buffbud96

      Is Adam secretly wearing a white shirt under his red shirt? Edit: never mind...

    12. Animanga8bit

      😂

    13. Shorgo Kafee

      OMG I actually thought he had faught

    14. DarthSkywalkerKenobi

      I knew it

    15. HAPPYWARRIOR 73

      FOR THE PEACE OF THE KINGDOM! FOR THE ALIANCE!

    16. Givens Raymond

      This is what I want every video to be like just Rowan getting his comeuppance Never mind I spoke to soon

    17. morgan rick

      Still a better ending than season 8 of game of thrones

    18. kings Letter

      OMG! I wanna dislike every video with Rowan being a dick! I hope at least he isn't an asshole in real life.

    19. mayakayahawah park

      Yeah he so deserves that

    20. Illuminate

      I want them to just start talking back to Rowan

    21. T.T T.T

      So goodddddddd see he win of your boss :/ but's just a dream.

    22. einfach nur Leo

      Alternative ending.. he got himself special peanut latte

    23. Hiba Rasheed

      I suggest you guys make another HUgets video about How to Deal with bullying at work. For example, I learned how to stand up for myself in taekwondo 🥋 and at 13 years old I became a first degree 📜 black belt 🥋

    24. Jacob Tracht

      He needs to finish his deathly hallows tattoo.

    25. Nooobee

      where was that punch aimed

    26. Dinger

      Ending made me sad

    27. Jesus Salazar

      I talked back to my boss, was terminated at the spot. I ain't doing that shit ever again, jajajaja.

    28. Gemein Hardt

      I fking knew it he was dreaming!

    29. J Lui

      I always wish I had the guts to fight but I also coward 😞😞

    30. User 850

      That was quite a thrill

    31. Fish Lives Matter

      I just noticed adam has a vldl tattoo on his arm 1:56

    32. Mudshrooze

      Honestly the sad part is their are managers like this and they deserve a kick in the ass

    33. Bryan

      I mean it was good at least I can see both sides of the Options

    34. backcountry164

      Sorry but no, saw it coming from a mile away...

    35. Gabe

      Did anyone notice that Rowan was wearing a wedding ring?

    36. Kirill Filkin

      Get The Fucking Coffee for Adam, Ron, or I’ll kick your ass )))

    37. Jon Rinehart

      I knew it was too good to be true

    38. John Daniels

      I actually went off on my dickhead supervisor a couple of weeks ago. Now, I've got half the responsibility at the same pay rate. Probably lost a raise and half my Christmas bonus, but it's way past time to move on anyway.

    39. Sebastian Binny

      Rowan doesn't drink coffee anymore

    40. DigBick Shogun

      People always want adam to win against rowan but that means they want viva la dirt to end. Because once that happens viva la dirt is practically over. Rowan keeps things interesting between the employees.

    41. Legat8085

      Эхх ты ахах

    42. Pizza Time

      i was almost gonna say best episode ever

    43. Anonymous Libertarian

      Yeah bosses like that are suffocating but they get what is coming to them...a layoff. 👍

    44. First Name Last Name

      atleast he managed to taste the coffee in his dreams...

    45. kami8022

      Rowan = Dr. Cox form Scrubs Adam = John Dorian from Scrubs :D

    46. Islarf

      The power of the gold shirt lingers within him

    47. Patrick McCormack

      Lol. Knew it was a dream

    48. gabriel wolfee

      did rowan get a nose job

    49. Dmitry Gryazin

      I WANNA UR MERCH, RIGHT NOW. I DON"T F CARE WHERE U HIDE IT, ROWAN. IF U DON"T SEND IT TO ME, I GONNA FIND U and TAKE UR SHIRT right in front of UR MATES, MATE!

    50. Kurai Vangaurd

      Rowan is best youtube villain you can't change me mind

    51. metaufiq

      I feel ... like a little disappointment in the end there

    52. Sara Gibson

      Dang iiiiiiiiiit!!!! I KNEW it was too good to be true. And I was so happy for Adam...

    53. Lupin823

      ooh rowan is reverting back to his old confused guy persona adam still has some leftover power from gold shirt?

    54. Lupin823

      wait..is rowan married?? he's wearing a ring

    55. Tekuzu

      LOL This reminded me from the Gold Shirt Saga

    56. Kazi Ashik Elahi

      Ah! wish i could meet u guys .. u guys are awesome

    57. worsh hope

      my uncles like that ask me if i want a coffee and then makes himself one

    58. Luke Mckenzie

      Adam: **goes to get coffee** Rowan: “did I say you could go on break? Pay cut”

    59. Praidon

      The Legacy of the White Shirt lives on. Within us all

    60. Aubida Naalwa

      Whhyyyyyyyyyyyyyyy?

    61. ChaosDraguss

      This was almost satisfying. Unfortunately I saw the ending coming.

    62. animagreed

      I agree with Rowan, I have the same logic.

    63. Marvin Wichmann

      Need the heart reaction here, too.

    64. Abhinav Nayana Sailen

      Rowan! Do you want the golden t-shirt adam to return?

    65. Durukan Ozanalp

      They never gonna happen

    66. V-vetta Vetta

      I feel this on a spiritual level lolol

    67. Chris 1108

      :(

    68. The Nomad

      I'm gonna punch you now Haha

    69. The3rdFist

      I really wanted it to go with the happy ending.

    70. JP Rheeder

      After this year, I think we all need a happy ending.

    71. Morph Loki

      I have written a sequel to this, Rowan tells Adam that he is going to the staff room to make coffee, "Hey Adam I'm going to make coffee would you like one? How would you like it? Adam: "wow, that would be really nice Rowan! Milk and two sugars please." Rowan: "no problem back soon." Adam: "Thanks Rowan!" Ten minute pass then Rowan comes back with Adams coffee, "Here you go mate, just as you said you like it." Adam really happily takes a sip of this coffee without looking properly, "aah Rowan?" Rowan: "yes adam?" Adam:"umm, there's something wrong with this coffee, it's just milky sugar water, I can't taste any coffee, in fact it's white, not even coffee color!" Rowan:"Don't complain about that to me, I specifically asked you how you would like your coffee and I specifically remember you replying that you would like milk and two sugars, I thought it was a bit odd you didn't want any coffee in your coffee, but nothing you say surprises me Adam."

    72. Y eah

      People are just masters of bending universal facts

    73. Ob lion

      video ends at 3:07 don't go any further or you're gonna be disappointed

    74. Nobody Nothing

      Old boss: "Gonna need you to weed eat my two year overgrown yard." Me: "Nah." Boss: "You sir no longer have a job." Me: "Cool, I signed up for unemployment two days ago, and forwarded these messages to FEPA since this isn't a work related firing."

    75. Elantra Dude XD

      If I wanted a happy ending, I'd go to the "massage parlor" down the street. I came here for workplace harrassment lol

    76. Valorie Dissing Lund Hansen

      What a deck move!

    77. Muhammad Darwisy Irfan Bin Mohd Isa

      WOW IT LOOK LIKE RED SHIRT WIN

    78. Pirate Nemesis

      just reminder that Adam cant make a coffee

      1. Pirate Nemesis

        @First name Last name yes

      2. First name Last name

        Isn’t it that he can’t make tea?

    79. El Guapo

      People who invite you to eat and don’t offer buy should be put in jail.

    80. Mihai Ursu

      He almost defeated the last boss, so disappointed tho, i was really with him when he tasted the coffe he earned 😂😂

    81. Richard Zellers

      No, we could all see the conclusion miles away.

    82. Jay Kay

      Haha, fantastic. For a 3 minute and 8 second video, they certainly do not disappoint.

    83. HEROBRINE GAMER NOT THAT EXPERT

      I feel the GOLDEN T SHIRT POWEEEEEER

    84. PCuser0137

      What would be fair vs reality

    85. holet

      Rowan is such a sociopath >

    86. Random Passerby

      2:29 Was Rowan playing on console again? It's pretty obvious (to me) that he 100% would have missed his shot anyway seeing how Adam caught the punch from the side... (Cool skit regardless!)

    87. Eric Moore

      This was something like the third VLDL video I ever watched, so I actually thought Adam was standing up for himself at the time. If I'd been a fan over a month ago, the ending probably wouldn't have surprised me.

    88. Malfurio

      Where was Rowan even aiming when trying to punch Adam ???

    89. TheMatthew001

      you know it was gonna be fake when rowan said "okay i'm going to punch you now" as he never does it cause you know work environment

    90. Ronny De dios

      nooooooooooooooooooo :"c

    91. Karnigan Ketzer

      I was midway through typing "this makes up for the lottery ticket" 😭

    92. Zuko

      First I thought, Adam would choose the same decision like in the dream, but then getting punched by Rowan. At least, he survived.

    93. I like to comment on videos

      I wish that there's an episode where Adam's badass personality just suddenly comeout without him knowing.

    94. Jaejae Smith

      Wait, but where was the golden shirt during that thought?

    95. Bert Style

      Rowan is a di....

    96. Joenimatic Games

      Dammit i thought it was real!

    97. Mark Trexie

      That voice sounds familiar hahaha

    98. Honk Donk Podcast

      They should have put the spam X when they were fighting

    99. Usulumarthi Anirudh

      please work on a series with Netflix ASAPP !!